Και καταλάβαμε όλοι τι συμβαίνει στην οικονομία, από πάνω μέχρι κάτω, όταν σταματούν τα μεγάλα δημόσια έργα.
Με αυτή την έννοια ελπίζουμε η χθεσινή μέρα να είναι η αφετηρία μιας νέας εποχής. Εποχής στην οποία θα ξαναδούμε μεγάλα έργα, θα ξαναδούμε την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό όλων των υποδομών της χώρας που βρίσκονται σήμερα σε φθίνουσα φάση και είναι μεγάλο πρόβλημα αυτό καθώς επηρεάζουν και άλλους τομείς της οικονομίας, όπως ο τουρισμός.
Χθες λοιπόν έγινε η τελευταία δοκιμή των νέων σταθμών του Μετρό που παραδίδονται την Παρασκευή 26 Ιουλίου και πρόκειται για τους σταθμούς Ηλιούπολη, Αργυρούπολη, Άλιμος και Ελληνικό. Σωστά λοιπόν είπε ο Χρυσοχοίδης πως «κάθε φορά που επεκτείνουμε ένα δίκτυο εθνικό ή τοπικό κάνουμε ένα βήμα για την κοινωνική ανακούφιση. Το μετρό σε αυτές τις γειτονιές θα εξυπηρετήσει τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα. Τα δίκτυα υποδομών όμως είναι και ανάπτυξη. Δίνουν δουλειές, μεροκάματα για να κατασκευαστούν, αλλά και βοηθούν στο να διασυνδεθούν και να ζωντανέψουν οι γειτονιές.».
Ακριβώς για αυτό πρέπει τα έργα των υποδομών να ξαναμπούν μπροστά. Να τονώσουν και την εθνική οικονομία στο σύνολό της αλλά και τις περιφερειακές και τοπικές οικονομίες που αφορά κάθε έργο ξεχωριστά. Μακάρι συνεπώς να ήταν μια καλή αρχή που θα έχει και συνέχεια.
Επιπλέον τα έργα υποδομής και ειδικά το Μετρό έχουν κι ένα σημαντικό κοινωνικό όφελος που το έχει ανάγκη αυτή τη στιγμή ο μέσος Έλληνας. Όπως είπε η Αντιπεριφερειάρχης Μ. Καρακλιούμη «η επέκταση προς τα Νότια Προάστια έρχεται να βελτιώσει την ποιότητα ζωής χιλιάδων κατοίκων των νοτίων προαστίων που δραστηριοποιούνται ή επισκέπτονται το κέντρο της Αθήνας.».
Όποιος χρησιμοποιεί καθημερινά το μετρό, ξέρει καλά πως ήταν η ζωή του πριν από αυτό και μετά από αυτό. Τα νότια προάστια που είναι πλέον από τις πλέον πυκνοκατοικημένες περιοχές του Λεκανοπεδίου θα μπορέσουν να έχουν μια ασύγκριτα καλύτερη ποιότητα στην καθημερινότητά τους. Αρκεί να σημειώσουμε πως θα εξυπηρετούνται καθημερινά περισσότεροι από 83.000 επιβάτες και πλέον η μετακίνηση από το Ελληνικό προς Σύνταγμα θα καλύπτεται σε 14 λεπτά, ενώ στον οδικό άξονα της Λεωφ. Βουλιαγμένης θα μειωθεί η κυκλοφορία των ΙΧ κατά 13.000 ημερησίως και συνακόλουθα και των ρύπων CO2 κατά 89 τόνους περίπου.
ΥΓ: Να το πούμε κι αυτό. Ο Χρυσοχοίδης επέλεξε να κάνει επίσκεψη εργασίας στην τελευταία δοκιμαστική διαδρομή, αντί για τυπικά εγκαίνια, δίνοντας έτσι την ευκαιρία να παραδοθούν οι σταθμοί στο επιβατικό κοινό μια μέρα νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό. Αλλάζουν ταχύτητες; Για να δούμε…
rizopoulospost.com