Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Το παραμύθι με το συνδρομητικό Facebook και οι νέες επιθετικές διαφημίσεις


Αν νομίζετε ότι υπάρχουν πολλές διαφημίσεις στο Facebook, προετοιμαστείτε: Σε μια κίνηση που είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα προκαλέσει πάρα πολλά παράπονα από δυσαρεστημένους χρήστες του site, το Facebook ετοιμάζεται να προσθέσει διαφημίσεις βίντεο 15 δευτερολέπτων που θα παίζουν άμεσα με το που ανοίγετε τη σελίδα σας, όπως αναφέρει το Bloomberg News.
facebook signup
Η δημοσίευση του Bloomberg υποστηρίζει τις φήμες που θέλουν το Facebook να έχει στα σχέδια του την κυκλοφορία διαφημίσεων με βίντεο που θα αρχίζουν αυτόματα τη στιγμή που ανοίγετε το προφίλ σας. Ο στόχος του Facebook είναι το κέρδος από ένα έως και 2,5 εκατομμυρίων ευρώ την ημέρα από την προβολή αυτών των διαφημήσεων, σύμφωνα με το Bloomberg.
Οι autoplay διαφημίσεις των 15 δευτερολέπτων διαφημίσεις φέρεται να έρθουν σιωπηλά κατά το 2013 και θα εμφανίζονται μόνο τρεις φορές την ημέρα, σύμφωνα με το Bloomberg. Το Facebook που τώρα απαριθμεί τα 1,15 δισ. εγγεγραμμένα μέλη ποντάρει πολύ σε αυτή την κίνηση.
Κατά καιρούς έχουν ακουστεί διάφορες φήμες για το Facebook. Η τελευταία που διαβάσαμε αναφέρει ότι το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο θα γίνει συνδρομητικό, αφου θα απαιτεί ενα ποσό από κάθε χρήστη του σε μηνιαία βάση. Η συγκεκριμένη φήμη έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου αμφισβητώντας τις δηλώσεις του ιδρυτή του Facebook. Ας μην αναφέρουμε ότι η είδηση έχει δημοσιευτεί από “μεγάλες” ιστοσελίδες.
Ας παρουσιάσουμε για άλλη μια φορά τη φωτογραφία με την δήλωση του ιδρυτή της σελίδας
free fb
Τα κέρδη του facebook από τις διαφημίσεις όπως παρουσιάζονται από την ίδια την εταιρεία δεν αφήνουν καμία αμφιβολία στο ότι το Facebook θα συνεχίσει να είναι δωρεάν, αλλά με όλο και πιο πολλές διαφημίσεις. Γι’ αυτό προετοιμαστείτε, έρχονται περισσότερες διαφημίσεις και αυτή τη φορά περισσότερο επιθετικές.
Υστερόγραφο
Καλό θα ήταν να ενημερώνεστε μόνο από έγκυρες ιστοσελίδες, καμιά φορά το μέγεθος δεν μετράει.
 http://cdn.iguru.gr
loading...