Η ολοκλήρωση της συμφωνίας μεταξύ Mazda και FIAT για «δανεισμό» του επόμενου MX-5 στην Alfa Romeo (πάτωμα και κινητήρα) ώστε να δημιουργηθεί η νέα Spider...
αυτόματα ενεργοποιεί και το project του ιαπωνικού ρόουντστερ, που έχει καθυστερήσει για οικονομικούς λόγους.
Έτσι λοιπόν το νέο MX-5 θα παρουσιαστεί επίσημα το 2015, παραμένοντας πισωκίνητο και με τον κινητήρα μπροστά, ενώ θα είναι και πιο ελαφρύ από το σημερινό.
Στο σχεδιαστικό κομμάτι, η ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία αποκαλύπτει ένα πολύ δυναμικό ρόουντστερ, το οποίο θα αλλάξει σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν του MX-5.
Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά σύνολα όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, ακόμη και της κοινής χρήσης τους τόσο για το MX-5 όσο και για τη Spider, χωρίς όμως να αποκλείεται το μεν MX-5 να «επικεντρωθεί» στον 1.600άρη κινητήρα τεχνολογίας SkyActiv της Mazda και η δε Spider στα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ της ιταλικής εταιρείας.
αυτόματα ενεργοποιεί και το project του ιαπωνικού ρόουντστερ, που έχει καθυστερήσει για οικονομικούς λόγους.
Έτσι λοιπόν το νέο MX-5 θα παρουσιαστεί επίσημα το 2015, παραμένοντας πισωκίνητο και με τον κινητήρα μπροστά, ενώ θα είναι και πιο ελαφρύ από το σημερινό.
Στο σχεδιαστικό κομμάτι, η ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία αποκαλύπτει ένα πολύ δυναμικό ρόουντστερ, το οποίο θα αλλάξει σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν του MX-5.
Σε ό,τι αφορά στα μηχανικά σύνολα όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, ακόμη και της κοινής χρήσης τους τόσο για το MX-5 όσο και για τη Spider, χωρίς όμως να αποκλείεται το μεν MX-5 να «επικεντρωθεί» στον 1.600άρη κινητήρα τεχνολογίας SkyActiv της Mazda και η δε Spider στα υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ της ιταλικής εταιρείας.