Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Βίκυ Σταμάτη: Η απώλεια άρχοντά μου είναι αβάστακτη


Δύσκολες ώρες περνά στην φυλακή η σύζυγος του Άκη Τσοχατζοπούλου, Βίκυ Σταμάτη

Μέσω κάποιων σημειώσεων που γράφει προσπαθεί να έρθει πιο κοντά με τον 7χρονο γιό της.

«Είτε το θέλουμε είτε όχι, η ζωή περιλαμβάνει συχνά μη αναστρέψιμες, αναπόφευκτες καταστάσεις. Πόσο μπορούμε να σταθούμε άξιοι των δυσκολιών μας και να τις "κουβαλήσουμε" διατηρώντας την αξιοπρέπειά μας και την αίσθηση για την αξία και το νόημα της ύπαρξής μας; Στην κατάσταση του αρχικού σοκ ο πενθών ο άνθρωπος έχει ανάγκη να εκφράσει το παραλήρημά του, που στην ουσία κρύβει τη βαθιά του θλίψη. Είχα ανάγκη να προσπαθήσω να "χωρέσω" την ένταση και το παράλογο των όσων βιώνουμε, βιώσαμε...», γράφει στο πρώτο της σημείωμα η σύζυγος του πρώην υπουργού Άμυνας, με ημερομηνία 26 Ιανουαρίου 2013.

Αυτούς τους 14 μήνες στο κελί, όπως αναφέρει η ίδια, «αισθάνθηκα ότι οι άνθρωποι περνούν διάφορα στάδια "πένθους". Πιο χαρακτηριστικά είναι: το σοκ της απώλειας, το στάδιο της άρνησης, το στάδιο διαπραγμάτευσης του "τι άλλο θα μπορούσε να είχε γίνει" και το στάδιο του θυμού, έως ότου φτάσουμε στην αποδοχή του γεγονότος!... Προσπαθώ αν χωρέσω μέσα μου το άτομο και να υπομείνω, τόσο το συγκεκριμένο γεγονός, αυτό της απώλειας, όσο και τα έντονα, αιφνίδια και παράλογα συναισθήματα που βιώνω».

«Η απώλεια είναι αβάσταχτη. Η θλίψη ανυπόφορη. Προσπαθώ να συνδεθώ μαζί σου αγόρι μου – άρχοντά μου!!! Γενναίε μου! Το φορτίο που κουβαλάμε και οι δύο είναι ανυπόφορο γιέ μου. Εύχομαι οι ώρες, οι μέρες, να γίνουν νερό, να τρέξουν γρήγορα.. Είθε να ανταμώσουμε Ζωή μου και δεν θα σε αφήσω ποτέ ξανά», γράφει στις 30 Ιουνίου 2013, ανήμερα της ονομαστικής γιορτής του 7χρονου γιού της.

Αναφερόμενη στην πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία της σε συνέντευξη που παραχωρεί σε κυριακάτικη εφημερίδα, η Βίκυ Σταμάτη χαρακτηρίζει την μαστεκτομή «ακρωτηριασμό» και εξηγεί ότι ο γυναικολόγος την είχε προειδοποιήσει.

«Πριν χρόνια, στην προσπάθειά μου να αποκτήσω παιδί, ο γυναικολόγος μου μού είχε πει: "εγγυώμαι για την τεκνοποίηση, δεν εγγυώμαι για την υγεία των μαστών σας". Κι αυτό γιατί αναγκάστηκα να υποβληθώ σε απανωτές ορμονικές θεραπείες για να αποκτήσω το γιο μου. Εγώ απάντησα τότε ότι θέλω να γίνω μάνα με κάθε θυσία. Και τον αγνόησα», αναφέρει.
newsbomb
loading...