Ένδεκα χρόνια μετά από την τελευταία διοργάνωση, το αυστριακό Γκραν Πρι επιστρέφει από την επόμενη
Ένδεκα χρόνια μετά από την τελευταία διοργάνωσή τους στη χώρα οι αγώνες αυτοκινήτου Φόρμουλα 1 επιστρέφουν και πάλι στην Αυστρία από την επόμενη χρονιά, με πιθανότερη ημερομηνία πραγματοποίησης του νέου Αυστριακού Γκραν Πρι την 6η Ιουλίου 2014, όπως συμφώνησαν σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας διαχείρισης των αγώνων της Φόρμουλα 1, Μπέρνι Εκλεστόουν και ο γνωστός αυστριακός επιχειρηματίας και αρχηγός της ομάδας Red Bull, Ντίτερ Μάτεσιτς.
Το αυστριακό Γκραν Πρι επιστρέφει στην παραδοσιακή πίστα αγώνων αυτοκινήτων στο Σπίλμπεργκ στο αυστριακό ομόσπονδο κρατίδιο της Στυρίας, δυτικά της πρωτεύουσάς του Γκρατς, στην οποία είχαν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν συνολικά 25 Γκραν Πρι του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, με τελευταίο εκείνο πριν ακριβώς δέκα χρόνια, τον Ιούλιο του 2003 και νικητή του τον Γερμανό πολλάκις παγκόσμιο πρωταθλητή Μίχαελ Σούμαχερ.
Ένα ακόμη αυστριακό Γκραν Πρι, το πρώτο στην ιστορία, είχε γίνει στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τσέλτβεγκ δίπλα στο Σπίλμπεργκ, ενώ μεταξύ 1987 και 1997 είχε διακοπεί η διοργάνωσή τους στην πίστα του Σπίλμπεργκ, που μετά την πρώτη αναδιαμόρφωσή της φιλοξένησε μεταξύ 1997 και 2003 τα τελευταία επτά αυστριακά Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1.
Στην αρχή της λειτουργίας της στα μέσα της δεκαετίας του 1960, η πίστα στο Σπίλμπεργκ έφερε την επωνυμία "Εστεράιχρινγκ" για να μετονομαστεί αργότερα σε "Α-1-Ρινγκ" και να λέγεται από το 2011 –όταν ολοκληρώθηκε η πλήρης ανασκευή της μετά την ανάληψή της από τον Ντίτερ Μάτεσιτς– "Red Bull-Ρινγκ", φιλοξενώντας από τότε αγώνες του γερμανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού.news.gr
Η σημερινή συμφωνία των Εκλεστόουν και Μάτεσιτς πανηγυρίστηκε από τους Αυστριακούς πρώην πιλότους της Φόρμουλα 1 και τους Αυστριακούς φίλους της, με τον για τρεις φορές Αυστριακό παγκόσμιο πρωταθλητή Νίκι Λάουντα να δηλώνει πως "αυτή η παγκόσμια δημοσιότητα για την Αυστρία είναι ανεκτίμητη, αποτελώντας και μια μεγάλη ώθηση για την οικονομία και δημιουργώντας πολλές θέσεις εργασίας".
Το ίδιο ενθουσιώδης στις δηλώσεις του ήταν και ο Γκέρχαρντ Μπέργκερ, τονίζοντας πως οι οπαδοί της Φόρμουλα 1 στην Αυστρία περίμεναν εδώ και πολλά χρόνια αυτή την επιστροφή των αγώνων στη χώρα τους και πως το μηχανοκίνητο άθλημα στην Αυστρία οφείλει πολλά στον Ντίτερ Μάτεσιτς ως χορηγό του εδώ και πολλά χρόνια.
Την τελική απόφαση ως προς τον κατάλογο των αγώνων του πρωταθλήματος 2014 της Φόρμουλα 1 και άρα ως προς την οριστική ημερομηνία της διοργάνωσης στην Αυστρία, θα λάβει το παγκόσμιο συμβούλιο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου με το προσωρινό ημερολόγιο να γνωστοποιείται το Σεπτέμβριο και το τελικό να επικυρώνεται τέλη Νοεμβρίου, αρχές Δεκεμβρίου.
Μέσα στα τελευταία πενήντα χρόνια συνολικά 15 Αυστριακοί υπήρξαν οδηγοί αγώνων της Φόρμουλα 1, ένας από τους οποίους, ο διάσημος Νίκι Λάουντα, κατέκτησε τρεις φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ενώ νωρίτερα, ο Γιόχεν Ριντ, ο οποίος έχασε τη ζωή του στις 5 Σεπτεμβρίου του 1970 στα δοκιμαστικά για το Γκραν Πρι Ιταλίας της επόμενης ημέρας, υπήρξε ο μοναδικός στην ιστορία οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 μετά θάνατον.news.gr
Το αυστριακό Γκραν Πρι επιστρέφει στην παραδοσιακή πίστα αγώνων αυτοκινήτων στο Σπίλμπεργκ στο αυστριακό ομόσπονδο κρατίδιο της Στυρίας, δυτικά της πρωτεύουσάς του Γκρατς, στην οποία είχαν πραγματοποιηθεί στο παρελθόν συνολικά 25 Γκραν Πρι του παγκόσμιου πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1, με τελευταίο εκείνο πριν ακριβώς δέκα χρόνια, τον Ιούλιο του 2003 και νικητή του τον Γερμανό πολλάκις παγκόσμιο πρωταθλητή Μίχαελ Σούμαχερ.
Ένα ακόμη αυστριακό Γκραν Πρι, το πρώτο στην ιστορία, είχε γίνει στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Τσέλτβεγκ δίπλα στο Σπίλμπεργκ, ενώ μεταξύ 1987 και 1997 είχε διακοπεί η διοργάνωσή τους στην πίστα του Σπίλμπεργκ, που μετά την πρώτη αναδιαμόρφωσή της φιλοξένησε μεταξύ 1997 και 2003 τα τελευταία επτά αυστριακά Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1.
Στην αρχή της λειτουργίας της στα μέσα της δεκαετίας του 1960, η πίστα στο Σπίλμπεργκ έφερε την επωνυμία "Εστεράιχρινγκ" για να μετονομαστεί αργότερα σε "Α-1-Ρινγκ" και να λέγεται από το 2011 –όταν ολοκληρώθηκε η πλήρης ανασκευή της μετά την ανάληψή της από τον Ντίτερ Μάτεσιτς– "Red Bull-Ρινγκ", φιλοξενώντας από τότε αγώνες του γερμανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού.news.gr
Η σημερινή συμφωνία των Εκλεστόουν και Μάτεσιτς πανηγυρίστηκε από τους Αυστριακούς πρώην πιλότους της Φόρμουλα 1 και τους Αυστριακούς φίλους της, με τον για τρεις φορές Αυστριακό παγκόσμιο πρωταθλητή Νίκι Λάουντα να δηλώνει πως "αυτή η παγκόσμια δημοσιότητα για την Αυστρία είναι ανεκτίμητη, αποτελώντας και μια μεγάλη ώθηση για την οικονομία και δημιουργώντας πολλές θέσεις εργασίας".
Το ίδιο ενθουσιώδης στις δηλώσεις του ήταν και ο Γκέρχαρντ Μπέργκερ, τονίζοντας πως οι οπαδοί της Φόρμουλα 1 στην Αυστρία περίμεναν εδώ και πολλά χρόνια αυτή την επιστροφή των αγώνων στη χώρα τους και πως το μηχανοκίνητο άθλημα στην Αυστρία οφείλει πολλά στον Ντίτερ Μάτεσιτς ως χορηγό του εδώ και πολλά χρόνια.
Την τελική απόφαση ως προς τον κατάλογο των αγώνων του πρωταθλήματος 2014 της Φόρμουλα 1 και άρα ως προς την οριστική ημερομηνία της διοργάνωσης στην Αυστρία, θα λάβει το παγκόσμιο συμβούλιο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου με το προσωρινό ημερολόγιο να γνωστοποιείται το Σεπτέμβριο και το τελικό να επικυρώνεται τέλη Νοεμβρίου, αρχές Δεκεμβρίου.
Μέσα στα τελευταία πενήντα χρόνια συνολικά 15 Αυστριακοί υπήρξαν οδηγοί αγώνων της Φόρμουλα 1, ένας από τους οποίους, ο διάσημος Νίκι Λάουντα, κατέκτησε τρεις φορές το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, ενώ νωρίτερα, ο Γιόχεν Ριντ, ο οποίος έχασε τη ζωή του στις 5 Σεπτεμβρίου του 1970 στα δοκιμαστικά για το Γκραν Πρι Ιταλίας της επόμενης ημέρας, υπήρξε ο μοναδικός στην ιστορία οδηγός αγώνων αυτοκινήτου, που στέφθηκε παγκόσμιος πρωταθλητής της Φόρμουλα 1 μετά θάνατον.news.gr
loading...